15 Eylül 2011 Perşembe

Emin yamak Atv kullanıyor

Bak şu atv yi sürene değerli arıcı dostlar kısa bir arada sonra tekrar beraberiz komşu köyümüzden arıcı ihsan küçükaydın abimiz bizi ziyarete geldi yeni atv almış ben emin yamak ihsan abi sürerde ben süremezmiyim dedim kendi kendime ihsan abi gitmeden önce atv nin üstüne oturdum hadi in ben gidiyorum dedi bende şakaylan karışık bin römorka götüreyim seni dedim oda beni kıramadı römorka olmazda yanına  oturayım dedi bir atv ile tur attık ne dersiniz kullanabilmişmiyim acaba




Atv ile turumuza devam ediyoruz baya zevkliymiş atv yi sürmek motorsikletler gibi devrilme problemi yok vites otomatik bir ileri bir geri vitesi var yolda giderken amarttisörlü çukurlara daldığında devreye giriyor süraatli çukara dalmassan hiç belli olmuyor bu arada seyircilerimiz hiç eksik değil motorsiklet alalım deyince kıyameti koparanlar paranızı biriktirin atv alın demezmi? ee bizde artık para biriktircez

Eğer alırsak bizde YUSUF ŞİMŞAK amca gibi römorkta kovanlarımızı taşırız ben kendime bir sponsor bulmam lazım yoksa başka türlü bu iş olmaz



BABAMIN BULAŞICI HASTALIKLARI :Resimde görülen çift katlı küçük kovan babam ADEM YAMAK'ın yeni oyuncakları .bunu 2 aydır anca tamamlayabildi ne zaman bundan yaptıysa kendisine bile kalmadı hesapta kedisinede 5 tane metro kovan yapmıştı ama hiç birine arı koyamadık nedenmi derseniz o metro kovanlardan kendisine bile hiç kalmadı bu küçük kovanlardanda 5 tane yapmıştı sözde 2 tanesini bir doktora yollayacağım balkonda oynayıp dursun diyordu ama hangi doktor olduğunu bir türlü söylemedi bende çok merak ettim hangi doktora yollayacağını bir doktor ismail bir doktor orhan bey var birde doktor doğan var birde arı dede Tuhteşem turunç var zaten babamı arıyan doktorlar çokta kime yollayacağıı anlayamadım zaten kışta geldi heralde seneye yollar bu gidişle

 küçük kovanın içi 4 çita almaktaiki çita normal bir kovan çitasının içine sığacak şekilde tasarlanmıştır çita üstü boyu 20.5 cm yukardan aşağı boyu 21.5 cm petekli balda üretilebilir  ana arıda üretilebilir bu kovanda sıvı ve katı besleme için şerbetlikte mevcut ne kıymetli doktormuş be herşeyini tam tekmil hazırlamış

 Görüntüde kovanın şerbetliği gözükmekte resmi büyültürseniz şerbetliğin içinde 2 adet çivi var çita söküldünde kekle katı beslemede yapılabilir
 bunlarda babamın yaptığı tel altlıklardaki değişikler daha doğrusu yapılan ilaveler daha sonraki haberlerimizde bunları ele alacaz ha bu arada sayın ASIM KADIOĞLU bu yapılan ilavelerden sen treni kaçırdın şimdilik olduğu kadarı ile idare et

 KÖMÜRCÜ ben sana söylemiştim tel altlıkta polenlik saçtan metalden olmaz sen beni dinlemedin ille saç olsun dedin bizde senin dediğini yaptık bak bizim kovanların altında hiç arı birikmiyor denemek istiyorsan bir tane numune yollarız
 ilave yaptığımız polen alırken arının hava alması için ek olarak bu çekmeceyi yaptık bu şekil olunca hem polende rütübetlenme olmuyor hemde kovanda rutübet olmuyor polen alınmadığı zaman ve kışın tabiki komple çekmecesi takılacak en kısa zamanda görüşmek dileğiyle Ben EMİN YAMAK herkese iyi günler dilerim





1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

siz en kısa sürede babanıza bir tane atv aldırın en iyisi,o koltuğa oturdunuzmu iş bitmiştir,hoşca kalın.