31 Aralık 2011 Cumartesi

Gece esen lodostan dolayı rüzgardan arıların zarar görüp görmediğini kontrol etme görevini babam bana vermişti.Babam gündüzleri  Birlik Başkanı Hüseyin Yılmazın atelyesine yardıma gitmişti bende okul dönüşü arıları kontol e gitmiştim.baktımki babamla hüseyin yılmaz benden evvel gelmişler arılarahep beraber arıları kontrol edip arıcı ve marangoz şevki karadenizin atelyesine gittik gündüz ''TEK'' arıza nedeni ile elektrikleri kesmiş.Hüseyin yılmaz ile babam yaptıkları kapıların kilit deliklerini delmek için şevki amcanın atelyeye gelmişler.başkan hüseyin yılmaz babam adem yamak ve şevki karadeniz 3ü de mobilyacı 3ü de arıcı ( 3 kişi bir kapının kilidini anca delebildiler )arıcılar bir araya gelipte arı muhabbeti olmazmı biri diyorki yeni kovanları polenlikli yapalım öbürü diyor altlarına apimaye plastik yapalım biri diyor ahşap tel altlıklı yapalım son kararı ben verdim tel altlıklı yapalım dedim tamam dediler.Ahmet karadeniz amcam da oturmuş çay içiyor emin ben arıyla uğraşamam ama balı yerim bunlar uğraşsınlar bana balı getirsinler yiyeyim sabaha kadar konussunlar dedi.şevki amca çay ısmarladı hade anca gidersiniz deyip babamla hüseyin amcayı uğurladık.videodada görüldüğü gibi 3 kişi ancak bir kapıyı delebildiler.allah ne verirse hayırlısını versin.şimdiki haberlerimiz bu kadar 2012'de görüşmek üzere hoşçakalın.

Hiç yorum yok: