16 Mayıs 2012 Çarşamba

elemanlar çoğaldı                                                                      değerli dostlaruzun nbir aradan sonra tekrar beraberiz. uzunca ara vermemizin sebebi iseiş yoğunluğundan gece geç vakitlere kadar çalışmamız ve eminide erken yatmasından dolayı bizimde biraz i
nternet özürlü olmamızdan kaynaklanmakta ama yavaş yavaş tek başıma haber yapmyı öğrenmeye başladım. emin resim leri attı  gersini bir taraftan yapmaya çalışırken yanlışlıklabozdum  sil baştan başladık.resimde büyül oğlum enesle beraber teyzesinin oğlu halil acar görünmekte. emin boş duranı allah sevmez diyerek halil abi
sinin eline çekici tutuşturunca başldılar enesle beraber çakmaya ikisi ana arı kutularının kapaklarını çaktılar ama parayı emin cebe indirdi.                              
                                                                                                                                                                 
resimde görünen ana arı kutularını  herekeden arıcı   ibrahim bilgiçe yapıldı .  pazarlığı eminle yaptılar  tüm parayı emin aldı anlaşmayı yapar yapmaz 100 tl peşinat aldı geri kalan 500 tl yide iş tesliminde aldı hemen cebe indirdi. valla bana kokusu bile gelmedi.4 adet çıta almakta kutular 4 adet çıtada normal bir çıtanın içine yerleştirilecek şekilde ayarlandı tabiiki o çıtalara ilave olarak 4 adet daha çıta veriyoruzkibüyük kovana konulunca kutuda çıta kalmamış oluyor.her kutunun 4 adet yedek çıtası oluyor yani                                                                            
 burdada  normal kovanların kapakları var.  artık galvaniz saç yerine aliminyum saç kullanmaya başladık.bu saça gabrajlı saç deniliyomuş buz dolaplarına ve donduruculara vede elektrikli sobalara kullanılıyor.  gürül gürül yanan sobanın arkasına bu saçı koydum hiç ısınma yok buz gibi yazın sıcağı kışında soğuğu geçirmiyormuş mavi gözükende saçın kapağa çakılmamış hali saçın altına laminant parkenin altına konulan strafordan koyoyorumki kışın soğuğu yazın sıcağı geçirmesin diye birde üstüne gabrajlı saç olunca herhalde arılar bizden daha şanşlı yazın serin kışın sıcak gel keyfim gel balıda imlaallah dahada bol yaparlar.                                

b

emin abisini resmini çekmeye çalışıyor abiside gelinlik kızlar gibi yüzünü saklamaya uğraşıyoremine ben senin gibi görüntülenmeye meraklı değilim deyince oda bana baba bu seferki haberde benim resmimi koyma dedi bende kabul dedim onun için busefer eminsiz bir haber yapmış olduk.






bunlarda herekeli ibrahim biçgiçe yapmış olduğumuz ortadan bölmeli 3+3- 7 çıtalı ruşetimizbundan öncede asım kadıoğluna 50 adet yapmıştıkasım abininkilerhem ön hem arkadan uçuş delikleri vardı bunda sadece öndenuçuş deliği boydan boya açık nedeni isi ibrahim bey diyorki çift taraflı uçuş deliği olmazmış tek taraftan olmalıymış yaptıran sana yanlış yaptırmış doğru olanı bu dedi .benim için doğru olnı ise bana parayı kim verirse onun dediği doğrudurtabiki  hem arıcı hem kovancı olarak söylemem gerekeni söyledim ama doğru olanı bu sen bana böyle yap deyince bende olur ben hizmete sınırtanımam dedim bu ruşetlerin tamamını ithal çam ağacından yaptım.6 adet daha resmimiz vardı ama dedi
m ya teknoloji özürlüsü olarak yaparken yanlışlıkla öbür resimleri silmişim.                                                                       tekrar görüşmek dileği ile hoşça kalın.




                                                                            

Hiç yorum yok: