6 Haziran 2012 Çarşamba

DOKTOR AMCASI BAKSANA



DEĞERLİ arıcı arkadaşlar kısa bir aradan sonra tekrar beraberiz.resimlerde gördüğünüz kovanlarımızı mgeçenki haberdede görüntülemiştik şimdi görüntülememizin nedeni ise değişik bir sebepten dolayı.
resimdegörülen ruşet kovanlardan birtanesini benim küçük oğlum emin yamak dediki bir tane doktor mumteşem turunç amcaya yollayalımmı dedi bende olur dedim. 15 gün evvel gittim pttye doktor beye  ptt kargoyla yollamak için ama ne çare.doktorumuzun bloğunda ne adresi var nede telefon  numarası.bende cep telefonun opöratörünü değiştirdiğiç için vede eski sim kartınında çöpe atılmasından dolayı tüm telefonkayıtları kayboldu . ezbere telefonu aklımda kalan bir kaç bloğçu arkadaşı aradıysamda doktorun adresine ulaşamadım bende geri getirmiyeyim diyegebzeden ali yavaş abimizeyolladım . tabiiki emin buna bozuldu baba ben kime yollayalım dedim sen kime yolladın dedi ama bizde hala adresyok . sonunda emin benden şu yazıyı yazmamı istedi. 

DOKTOR AMCA BAKSANA  BİZİM BLOĞA GÖZ ATSANA KOVAN YOLLAYACAĞIM SANA ADRESİNİ YOLLASANA.



en kısa sürede tekrar görüşmek dileğiyle hoşçakalın.

1 yorum:

muhteşem turunç dedi ki...

Yaw Emin kardeşim benim sağolasın ne diyeyim böyle yazıya telefon ederim eksik olma..