28 Haziran 2012 Perşembe

İstanbuldan Gelen Siparişlerin Teslimi

Değerli  dostlar kısa bir aradan sonrab yine beraberiz.geçen hafta istanbul gezimizden bize sipariş verilen kovanları tamamlayıp arabaya yükleyipyola koyulduk aracımızın sahibi vede hem köylüm hem meslektaşım vede en önemlisi kafamıza uyan arkadaşımız hüseyin akcevizin arabasıyla yola koyulduk atölyemizin önünden çıkış anımız.
ve istanbula vardık . yusuf abi bize yolu tarif etti dediki asım kadıoğlunun arılığından 5  yada 6 km mesafede. bizde asım abiye bir selam verelim gelmişken hem balları tek başına yiyip bitirmesin bizde bir tadına bakalım dedik ama nasipte olmayınca olmuyor işte.şöför tutdurdu illede ben asım abinin balını yicem bir kğ da parayla alıcam olur dedim aradım asım abiyi dedi ben inşaatta boya yapıyorum uzak bir yerdeyim gelemem dedi ne yapalımbize balını yemek nasip olmadı onada hüseyin arkadaşımın parası nasip olmadı.
biz saat 5 şe gelmeden yusuf abinin arılığına vardık yusuf abi gelene kadar kovanları indirip istiflediksaat 7 de anca gelebildi validesi rahatsızlanmış doktora gitmişler ondan geciktiğini ifade etti bizde kendilerine geçmiş olsun dedik kovanlara baktı tam istediğm gibi dedi güle güle kullanması temennisinde bulunduk.
kendisi gelene kadar biraz arılara göz attık arılığında ilk göze çarpan şeybana göre yusuf abi titizve temiz ayrıyetendikkatimi çeken kovanların üstündekü örtü bezleri stansart  hepsi aynı renk olup hep aynı ölçülerde kesilmiş.
BUarada arılığın içinde maskesiz dolaşıyorum kovanlara elliyorumarıları yakından inceliyorum.arını bizi umursadığı bile yok sanki bana ne geldiysen sen işine bak ben zaten işime bakıyorumdemekte.
işte anadolu arısının farkı başka bir cins arı olacaktıda içine girip maskesiz dolaşacan birdeönünede elini koyacanda hiç saldırmayacakhayal bile etmek zor olsada işte gerçek.    İŞTE MASKESİZ VEDE KÖRÜKSÜZ ARILARIN İÇİNDEYİZ BAŞKA BİR IRK ARILIKTA BÖYLE GEZEBİLEN VARSA ÇEKSİN RESMİNİ VEDE VİDEOSUNUDA GÖRELİM.
ASIM KADIOĞLU BANA DERDİKİ  BENİM ARILAR ADAN
MA SALDIRMAZ YETERKİ YAĞMURLU VE RÜZGARLI HAVADA ARIYI KURCALAMA . BEN GÜLÜP GEÇİYDUM İÇİMDEN İŞTE GERÇEK.
YUSUF abinin arılığı orman içinde meşe ağaçlarının altında vede  ağaçlardan dolayı nerdeyse hiç rüzgar almıyo sernde bir yer resim çekilirken güneş tam karşımızda olunca resimler biraz net olmamış ama inşaallah birdahaki seferde daha güzel çekeriz.                                                                                                                                                   biraz kendisiyle arıdan sohbet edip ayrıldıksaat 19,15 te ishaklı köyünden ayrılıpkaramürselin yolunu tutdukgeç kaldığımız için acele ayrıldık yusuf abi bize bir yemek yiyelim hiç değilse bir çay içelim dedi bizde alacağımız olsunbaşka zaman yer içeriz deyip ayrıldık.yusuf abinin şu yüz ifadesine bakarmısınız hani mehmet yükselin tavukların resmini çekip mutlu tavuklar diye altına yazıyoya bana göre yusuf abide mutlu arıcılardan tabiiki anadolu arısının içinde böyle rahat dolaşırsan nadın çıkar mutlu arıcıya..  İNŞAALLAH BİR DAHAKİNE DOKTORLA USTANIN ARILARINI TEST ETMEYE GİDİCEM BENİM EMİN DEDİKİ BABA ONLARIN ARILARINA GİDEMEZSİN NEDEN DEYİNCE SENİN KISA PANTOLONUN YADA ŞORTUNN YOKKİ  ONLARIN ARISINI ŞORTSUZ DENERSEN BANA GÖRE  YANLIŞ YAPARSINN DEDİ BENDE YARIN İLK İŞ BİR KISA PANTOLON ALMAK OLACAK.
AŞAĞIDAKİ VİDEO HERŞEYİ ANLATIYOR.


BEN ANADOLU ARISIYIM İŞTE BURADAYIM DİYOR .   EN KISA ZAMANDA TEKRAR BERABER OLMAK ÜZERE HOŞÇA KALIN.


İYİ SEYİRLER.

6 yorum:

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Adem abi trakyaya yolun düşerse beklerim. Kısa pantolon sorun değil ödünç veririm. Ustada bu hafta gelecek bir taşda iki kuş olur. Sağlıcakla kal.

kadıoğlu dedi ki...

selamun aleyküm allahın lazı hep başbakanın kolonilerini resimleyip görüntüledin birde götürdüklerini yayınlayaydın belki bizimde hoşumuza gidederdi s,pariş verirdik baş bakanın ağzı kulaklarına varmiş bayağı memnun olmuşa benziyor anadolu ırkına gelince seninkilerinde şimşağınkilerden farki yok suç senin sadece lahana turşusu olaydı sende şort ile dolaşırdın ama senin arılıkta ne ararsan var karışık turşu bu yüzden şortile dolaşma işi başka bahara herşeyin gönlünce olsun selam ve dua ile allaha emanet ol.

adem yamak dedi ki...

muhteşem bey. inşaallahsizede bir gün gelecem o birgün bu temmuz ayında olacak inşaallaf ustada trakyaya geldiğine göre iki işi bir günde çıkartırız inşaallah. en kısa zamanda buluşmak üzere.

adem yamak dedi ki...

asımabi bazılara kovan satmaktan başka bir derdin yok diye yorum yazıyo bende onun için biraz benim kovanlara ara verdim ama senin için ilk haberde yine yeni imalattan hem resmini yollarım hem sanada bir tanesini yollarım kovancılkta iddialı olduğum kadar arıcılıktada iddialı değilim çünkü daha geride olduğum çok şey var bunlarıda zamanla aşıcaz inşaallah.

ALİ TÜRK dedi ki...

Adem abi sataşma istemiyorum, sıkıyorsa sende mayonu giy ve arılığına bir dal bakalım ne kadar yüzeceksin bir görelim::))
Biz yaz kış hep arılarla haşır neşiriz, kayıtlarımız blokta var.
Sağlıcakla kal.

adem yamak dedi ki...

ali abi .ben arılarıma maskesiz giriyorum ama maskesiz kovan açamıyorum ama ileleyen zamanlarda oda ölacak inşaallah.kimseyle sataşmak gibi bir n
iyetim yok sadece gördüklerimi yayınlıyorumasım abi ve yusuf şimşakın arılığında rahatça dolaştımdoktorla seninkinide eminle beraber dolaşıcaz inşaallah ama herhalde ramazan sonrasına kalacak sanırım amacımız insanlara yararlı olabilmek çabamız onun için yerinde görerek görüntüleyerek bilgilendiricez nasip olusa .çalışmalarında başarılar dilerim.